Na educación infantil son de grande importancia para nós os hábitos e rutinas, e tamén o momento da asemblea.
Os hábitos e rutinas nos axudan a facernos unha secuenciación temporal da xornada, o que nos da a tranquilidade de saber que vai vir despois. Moitos son os hábitos que traballamo na aula (hábitos de autonomía ó poñer o mandilón, sacalo, gardalo, coller as nosas cousas da merenda...), hábitos saudables (lavar as mas e os dentes, merendas equilibradas, limpar as mesas...)e ó mesmo tempo traballamos un montón de rutinas, sobre todo as que realiza cada día un de nós, actuando como encargad@ do día. Algunhas das tarefas que temos que facer cando nos toca ser encargad@s son: poñer a nosa foto no vagón do tren correspondente ó día que sexa (luns, martes...), mirar se falta alguén, e quen é(poñendo as súas fotos no lugar correspondente), mirar que tempo vai e marcalo, poñer a data, contar cantos estamos na clase e cantos son nenos e cantas son nenas, regar as plantas, repartir os materiais...
E na asamblea, tamén todos temos unha serie de hábitos rutinarios coma son: sentarnos en semicírculo (nos coxíns)e cantar a canción dos bós días e a dos días da semana, falar en orde levantando a man para poder ter o lenguatín (xa que só poderá falar o que o teña) e os demais deberemos estar moi atent@s ó que di.
En definitiva, estas e outras actividades repetitivas que realizamos cada día nos dan a tranquilidade de poder anticiparnos ó que vai vir depois, e tamén nos permiten pouco a pouco ir avanzando na complexidade das tarefas, metendo actividades que cada vez nos esixen máis, pero que case non nos damos conta dese avance pois se fai moi paulatinamente.