BENVID@S AO NOSO ESPAZO! NEL PODEREDES VER O QUE FACEMOS NA CLASE, VISITAR ENLACES INTERESANTES, COLLER IDEAS, DESCARGAR MATERIAIS... ADIANTE!!!!

SEGUÍDENOS POR E-MAIL.

25/9/11

OS NOSOS DADOS CREACONTOS

A nós encántanos crear os nosos propios contos, decorar historias de fantasía e imaxinación, e despois recordalas moitas veces para que esas historias persistan. E... para iso, sempre deixamos constancia delas creando libriños para a nosa biblioteca.
Desta vez utilizamos os nosos dados creacontos (coas personaxes, lugares e obxectos que xa puxeramos o curso pasado). Lanzamos os dados e saiunos que tiñamos que inventar unha historia que tivera  estas 3 palabras:
OVELLA - ZAPATO-PRAIA


 Entre todos, e coma sempre motivadísimos fixemos a nosa historia cooperativa, que aquí vos escribo. Logo fixemos tamén os debuxos para ilustrala, pero de momento non rematamos de montar o noso libro, xa vo-lo ensinarei!!!
A historia que inventaron foi:

"Érase una  vez una oveja que iba paseando por el barro, y se encontró un zapato. Se lo puso en una pata y fue paseando a la playa. Desde allí se veía una isla y fue nadando con el zapato, porque era una isla del tesoro. Cuando llegó, cogió el tesoro y puso todo el oro en su espalda, y volvió nadando a la playa. 
Los piratas se enteraron y fueron en su barco detrás de la oveja, pero no la vieron. La oveja escondió el tesoro en su casa (que era un prado), pero los piratas no sabían en donde era. El capitán dijo que lo buscaban en el mapa y allí ponía donde estaba la casa de la oveja. Luego encontraron el tesoro y se lo llevaron otra vez para la isla."
Y colorín colorado, los piratas con el tesoro se han marchado.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

 
poemas de amor