BENVID@S AO NOSO ESPAZO! NEL PODEREDES VER O QUE FACEMOS NA CLASE, VISITAR ENLACES INTERESANTES, COLLER IDEAS, DESCARGAR MATERIAIS... ADIANTE!!!!

SEGUÍDENOS POR E-MAIL.

4/11/09

¿XOGAMOS E APRENDEMOS CON FOLLAS?

Sí, sí, sí! Lembrádesvos de que collimos un montón de follas no patio e as gardamos para facer cousas con elas no cole?
Pois hoxe na asemblea, a profe botou todas as follas no medio e nos preguntou que poderíamos facer con elas: moitos dixemos botalas na basura, botalas no patio... pero a ningún de nós se lle ocorreu que con elas poderíamos xogar a aprender un montón de cousas.
E así foi como hoxe xogamos con elas, traballando distintos conceptos:
longo- curto
moitos - poucos
grandes- pequenos...
E tamén contamos (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10...), vimos as distintas gamas de cores que hai nas follas (verdes, marróns, amarelas... clariñas, escuras...).

Despois de facer este xogo, escollimos algunhas follas, e as prensamos, deixarémolas na prensa un par de días, e logo utilizarémolas para o noso LIBRO DO OUTONO.
Tamén vimos na clase algunhas obras de arte, e as temos expostas na nosa propia galería, neste caso, as obras que temos son bodegóns. Vimos que aparece nese tipo de pinturas (froitos, xarras, botellas, copas...) e temos na clase un bodegón, que o longo destes días, teremos que debuxar (a ver se non se nos poñen pochas as froitas!). No noso bodegón temos unha cesta, figos, piñas, uvas, mandarina, cabazas... xa vos ensinaremos como nos quedan.
Despois do recreo, a profe contounos un conto moi chulo "Cartas de Horacio", que conta a historia dunha meiga que non quere ser meiga e o seu gato (que lle escribe cartas a todo mundo para pedir consello para facer que a súa meiga se convirta nunha meiga de verdade) e decidimos que nós tamén queremos escribir cartas, e como a profe coñece moit@s nen@s doutros coles, ímoslles escribir!!!!!

Antes de pensar o que lles imos escribir, como tiñamos pouquiño tempo, fixemos cada un un debuxo para enviarlles ós nosos AMIG@S POSTAIS. Os primeiros nen@s ós que lles escribiremos están nun cole en Oviedo, iso é moi lonxe!!! Teremos que mirar nun mapa onde está, porque non o temos moi claro!

4 comentarios:

  1. Llevo leyendo este blog dia a dia desde el momento en el cual fue creado, y creeme se supera con cada artículo. A la niña le encanta que lo veamos todos juntos se emociona, se alegra. Las emociones que transmite con solo decirle que vamos a ver que hizo hoy en el cole, empieza a saltos y aplaude diciendo si, si, si. Felicidades Bea y gracias por hacernos participes tan cercanos de la educacion de nuestros hijos.

    ResponderEliminar
  2. Gracias Loly!!!!
    Como ves lo de los comentarios, no era problema de que el OSITO no te dejase escribir, era que no era en el osito el lugar de publicarlo, jeje. Pero, ahora que ya sabes en donde es, espero leer tus comentarios y aportaciones a menudo, y como no, animar al resto de las familias a que también lo hagan. Este blog está hecho para manteneros informad@s a las familias de lo que hacemos en el cole( y más aún cuando por razón de tener horas de secretaría, no suelo estar en la salida del cole, y es más difícil comentar cosas). Con el blog, vosotros nos podéis ayudar reforzando los aprendizajes sobre los temas concretos que estamos tratando, por ejemplo ahora con el otoño (las fiestas: Samaín, Magosto... los frutos, el clima...) también con el Cuerpo, que no lo tenemos olvidado, si no un poco aparcado porque es un proyecto más amplio, y que podemos retomar en cualquier momento mientras que el Samaín y el Magosto tienen "fecha de caducidad" y lo tenemos que hacer en esas fechas determinadas. Y como no, con las letras y números que nos rodean por todas partes y que cuanto más pequeñ@s comiencen a utilizarlos, más rápido podrán comprender su importancia en todos los ámbitos de la vida (pues están en todas partes).
    Espero que a partir de ahora se me sature el correo avisándome de que tengo que confirmar la publicación de 1000 comentarios de las mamás, de los papás, de los abuel@s, de los vecin@s... de otros profes... el caso es que veamos un feedback al otro lado de mi pantalla y mi teclado. Os espero por aquí!!!

    ResponderEliminar
  3. Bueno amig@s, ni@s, Bea, aqui estamos en Oviedo esperando con impaciencia vuestra carta.....qué emoción, tenemos muchisimas ganas de conoceros y de resolver juntos algún misterio.....
    mucho besitos de Nieves

    ResponderEliminar
  4. Hola!!!!
    pues sólo nos falta poner el texto que decicidimos escribir,entre todos y mandar la cartita en el sobre. A ver si mañana podemos!!

    ResponderEliminar

 
poemas de amor