Agora imosvos ensinar como o primeiro que facemos antes de comezar un proxecto... é concentrarnos...
profe: QUE SON OS ALIMENTOS?
CARLA: UN ZUMO
AMANDA: UNA NARANJA
CARLOTA: Y UN LIMÓN
SARA: Y UNAS UVAS
SILVIA: Y CEREZAS
ADÁN: FRESAS
CARLA: AGUA
AMANDA: SANDÍA
KEVIN: HUEVO
AINARA: UNA MANZANA
ÁLVARO: PAN
JOSÉ:CHICLES
profe: Será un alimento o chicle, ah! non o sabemos!
CARLA: SÍ, PORQUE ALGUNOS CHICLES TIENEN ALIMENTO DE JABÓN.
CARLOTA: PLASTILINA
VARIOS: NOOOOO! NI LOS CHICLES.
AMANDA: CHORIZO
ÁLVARO: PAVO
CARLOTA: QUESO
CARLA: JAMÓN
ÁLVARO: YOGURES
CARLA: PETIS
MARÍA (3): NATILLAS
CARLOTA: ARROZ
ADÁN: PATATAS
JOSÉ: FRITAS
AMANDA: CARNE
CARLA: HAMBURGUESA
ÁLVARO:PESCADO
AINARA: SOPA
CARLOTA: TORTILLA
AINARA E AMANDA: ENSALADA
ALBA: MACARRONES
CARLA: PASTA
CARLOTA: SALPICÓN Y ACEITUNAS
ADÁN: MEL
profe:QUE SON ENTÓN OS ALIMENTOS? PARA QUE SERVEN?
AMANDA: PARA COMER
AINARA: Y PARA BEBER
MARÍA (3): PARA SER GRANDES
CARLA: PARA SER FUERTES
SILVIA: PARA CRECER
AINARA: PARA TENER MÚSCULO
AMANDA: PARA TENER DEMASIADA, DEMASIADA FUERZA
CARLA: PARA LEVANTAR UN LIBRO GIGANTE
ÁLVARO: Y PARA LEVANTAR UNA CAMA
profe: QUE QUEREMOS SABER DOS ALIMENTOS?
Como ninguén dicía nada...
profe: eu quero saber por exemplo... canto pesan algúns alimentos?
CARLA: Y CUANTO MIDEN?
CARLA: Y COMO SE HACEN LOS YOGURES?
CARLOTA: COMO SE HACEN LOS FLANES?
AMANDA: COMO SE FAI O CHOCOLATE?
ALEJANDRO: Y LOS PASTELES?
CARLA: Y EL PAN
AMANDA: COMO SE HACE UN PLATO
profe: eu quero saber tamén... de onde saen os alimentos?
profe: ONDE PODEMOS ATOPAR INFORMACIÓN?
AMANDA: NUNHA PASTELERIA OU NUNHA TENDA
CARLA: EN EL MERCADO
AMANDA: NOS CONTOS, NO ORDENADOR
SARA: EN INTERNET, O PREGUNTÁNDOLE A ALGUIEN
VARIOS: SÍ, PODEMOS PREGUNTAR A ALGUIEN
AINARA: A PAPÁS
CARLA: A MAMÁS
CARLOTA: ABUELAS
AMANDA: NA ASEMBLEA
AINARA: NA BIBLIOTECA
E máis tarde, fixemos os nosos primeiros debuxos de alimentos, mirádeos:
No hay comentarios:
Publicar un comentario