Cada día nos gustan máis contos, tanto aos peques como a min mesma, así que, se converteron nunha parte moi, moi importante na nosa aula.
A través deles aprendemos vocabulario, achegámonos ao mundo exterior, agudizamos o noso inxenio, creatividade e imaxinación... e despois do conto, traballamos con números, letras, facemos debuxos cada vez máis complexos... en definitiva, un sinfín de actividades coas que os peques aprenden un montón de cousas.
O que soemos facer con moitos dos contos, e facer as nosas propias ilustracións das personaxes e do lugar onde sucede a historia.
E para lembrarnos de que conto se reflictía nel, poñemos unha mini portada do libro.
Aquí podedes ver algúns exemplos destes traballos feitos con distintos contos:
O mellor destes debuxos, e que á vez que fan as súas creacións, vánse fixando cada vez máis en como son as cousas: as xirafas teñen manchas, os crocodilos teñen os dentes picudos, a xirafa á moito máis alta que o crocodilo... e algúns ata se atreven a copiar (case tal cual) os debuxos do conto.
Traballamos cun montón de contos, pero aquí vos amosamos un exemplo pequeno para que vexades que cousas facemos, e como os contos, nos ensinan a escoitar, comprender o mundo, formular hipótesis, sacar conclusións, dannos pistas para fixarnos ao facer un debuxo... e así agora, cando queremos debuxar algo, facemos coma despois dos contos, pensamos moito como son esas cousas que queremos representar.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario