Dende moi pequeniños estamos acostumados a falar da data, sobre todo na escola, que dende os 3 anos, a partir das tarefas dos encargad@s, día a día se fan referencia a aspectos como o tempo que vai, o día da semana no que estamos, o mes, o día (numérico), etc.
Pero, aínda así, non por moito repetilo os nen@s teñen claro ao mesmo tempo que día é no que están, cal vai despois do luns, cal vai antes do sábado... pois todo iso, esixe un longo proceso de carácter madurativo, e non se consigue por repetición.
Agora aumentamos ás nosas tarefas a escritura da data, que facemos oralmente, entre todos, e escribe o encargad@ de cada día.
A razón, é que agora incorporamos a actividade de inserir a data nos nosos traballos escritos, porque estamos vendo a importancia dos números, e fixemos unhas valoracións de paraa que serven, onde os hai... (de aí que estemos dándolle moito peso ao traballo con materiais numéricos ultimamente) e unha das cousas que dixeron é que os números están nos calendarios, e polo tanto, nas datas.
Tentaremos ter en conta esas datas, dándolle importancia aos aspectos máis relevantes, por exemplo: os cumpreanos, as visitas dos contacontos... e ímolos reflictindo na clase.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario